Gradimir se počeo baviti digitalnim marketingom još u srednjoj školi, radeći kao frilenser za strane klijente preko platformi kao što su Amazon, Peerfly, fokusirajući se najviše na affiliate marketing. Nakon pet godina osnovao je agenciju za digitalni marketing i konsalting Digivox.  Kroz Digivox, imao je priliku da radi na velikom broju projekata i kampanja iz različitih oblasti, kao i sa mnogim poznatim brendovima.

Gradimir je takođe i jedan od osnivača programa Moja digitalna akademija, gdje je i predavač sa fokusom na tehničku implementaciju marketinških kampanja.

Kako ste došli na ideju za pokretanje biznisa?

Već od ranije se bavimo predavanjima i radili smo nekoliko korporativnih radionica i treninga za firme, tako da smo kroz razgovor sa polaznicima tih treninga zaključili da bi bilo dobro da postoji platforma kroz koju bismo objedinili sav materiajl koji nam pomaže prilikom rada. Trenutna situacija sa pandemijom je još više pojačala potrebu za platformom.

Šta ćete nuditi na tržištu?

Konsultantsko-informatičke usluge produkcije i implementacije eLearning materijala za kompanije i organizacije koje imaju visok nivo fluktuacije radne snage i potrebu za brzom i efektivnom edukacijom iste.

Platforma za eLearning je namjenjena za kompanije i organizacije koje žele brzo i efektivno da obuče radnike.

Koji su najveći izazovi sa kojima ste se susreli do sada?

Najveće izazove tek očekujemo!

Poruka koju imate za druge mlade ljude koji imaju ideju ali još nisu pokrenuli vlastiti biznis:

Ukoliko imate ideju, sada je prava prilika da je iskoristite i pokrenete svoj biznis jer je ekspanzija digitalnih poslova u toku i postoji ogroman broj klasičnih djelatnosti koje vape za digitalizacijom.

Leave a comment