Atomic Solutions je projekat koji za cilj ima da na tržištu Bosne i Hercegovine postane renomirano preduzeće koje se bavi proizvodnjom alata za potrebe unutrašnjih procesa firme. Pod ovim alatima se podrazumijeva sve što je podložno digitalizaciji i automatizaciji. Ideja se rodila jer se mahom firme sa lokacijom unutar BiH često orijentišu prema Zapadu – gdje su cijene veće i uslovi za rad bolji. Sa povećanjem svijesti o koštanju i vrijednosti usluga software inženjeringa, sa pravom se nadam da je samo pitanje vremena kada će ovakve usluge biti sve potrebnije i traženije, jer u konačnici jedino što rade jeste pomažu svim ljudima koji se odluče da unaprijede i poboljšaju efikasnost svog poslovanja.
Kako ste došli na ideju za pokretanje biznisa?
Na ideju za pokretanje biznisa sam došao na osnovu toga što sam nekolicinu projekata sam obavio za prijatelje i uvidio da je potreba za automatizacijom poslova korisna, potrebna i nedovoljno zatupljen na tržištu Bosne i Hercegovine.
Šta ćete nuditi na tržištu?
Ono što će mojoj ideji omogućiti mjesto na tržištu je upravo jedinstvenost ovog pristupa programiranju. Često ljudi žele da naprave komercijalni proizvod koji će oni dalje prodavati, ustupati, ili nešto treće, a ne neki “alat” da sebi olakšaju poslovanje. Na softver se još uvijek ne gleda kao nešto što može biti ekstenzija nas, a mislim da svjetski trendovi sve više tome naginju.
Konkretno, usluge izrade alata u obliku softvera za mala i srednja preduzeća, te usluge izrade komercijalnih softvera za ponudu na širem tržištu
Koji su najveći izazovi sa kojima ste se susreli do sada?
Najveći izazov i prijetnja ovoj ideji jeste nespremnost kompanija da plate ove usluge. U našoj poslovnoj zajednici još uvijek nije razvijena svijest o značaju i vrijednosti ovih usluga, a naročito u kontekstu poboljšanja poslovonja.
Poruka koju imate za druge mlade ljude koji imaju ideju ali još nisu pokrenuli vlastiti biznis
Poruka za sve one koji žele da pokrene svoj biznis na osnovu neke ideje jeste da testiraju svoju ideju i da uvijek znaju da ono što drugi žele nije nužno ono najbolje što vi možete ponuditi. Dakle, uspješnost i kvalitet ideje nisu uvijek u korelaciji.